Subject: Teabenõue
From: "Asso Prii" <[email-masked]>
To: "EKEI Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 24 Jul 2024 11:50:33 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Eesti Kohtuekspertiisi Instituut

Seoses vajadusega kontrollida SA Tartu Ülikooli Kliinikumi pool
korraldatava riigihanke „Surnute transpordi ja patoanatoomilise lahangu
abilise teenuse tellimine“ (viitenumber 275929) pakkumuste maksumuse
põhjendatust palun väljastada järgmine avalik teave:

*	EKEI lepinguliste lahanguabiliste (preparaatorid) nimekiri
*	EKEI lepinguliste lahanguabiliste (preparaatorid) isikustatud
töötasu (põhipalk), makstud lisatasud ja tulemustasud ning lepingujärgne
koormus.

Vastavalt avaliku teabe seaduse üldjuhendile (lk 28) on teabenõude korras
võimalik välja nõuda dokumente töötasu ja hüvitiste kohta, kui isik saab
tasu ja hüvitisi riigi, omavalitsuse ja avalik-õigusliku juriidilise isiku
eelarvest. AvTS-i § 36 lg 1 p 9 keelab niisugustele dokumentidele
juurdepääsupiirangut seada.

Vastavalt advokatuuriseaduse § 41 lg 1 p 4 on vandeadvokaadil õigus saada
riigi- ja kohaliku omavalitsuse asutusest õigusteenuse osutamiseks
vajalikke andmeid, tutvuda dokumentidega ning saada neist ärakirju ja
väljavõtteid.

Palun infot võimalusel nii kiiresti kui võimalik, arvestades
hankemenetluses sätestatud lühikesi vaidlustustähtaegasid.

Lugupidamisega

Asso Prii
Vandeadvokaat / Attorney at Law

Partner

Advokaadibüroo Supremia
Supremia Attorneys at Law

Telliskivi 60/1, Tallinn 10412, Estonia
Tel: + 372 6 008 555
Mob: +372 55 646 371
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.supremia.ee/> www.supremia.ee

________________

Käesolev e-kiri on konfidentsiaalne. Juhul, kui Te ei ole e-kirja määratud
adressaat, palume Teid viivitamatult meiega ühendust võtta ja e-kiri koos
lisadega kustutada. Käesoleva e-kirja ilma volituseta avalikustamine,
kopeerimine, levitamine või selle sisu muul viisil kasutamine on keelatud.
This email is confidential. If you are not the intended recipient hereof,
please contact us immediately and delete this email! Unauthorized
disclosure, copying, distribution or any other use of its content is
prohibited.